Night

Baraför att få mitt sportlov nedskrivet, så tänkte jag berätta vad jag har gjort idag. (På söndag kommer jag få panik vad sportlovet tog vägen och vafan jag har gjort)

Måndag: sov halva dagen, filmis hos Erica på kvällis.
Tisdag: ehm... igår ja.*tittar vad jag skrev igår* YOGA!, staden med amanda och julia, fira farmor och sen tårar framför one tree hill.
Onsdag: Tänkte ju då damsuga klockan tio imorse(som jag skrev igår) men det gjorde jag tydligen inte. Shopping på stan med Martina, köpte en alldeles för snygg hood. Sen drog jag mig mot mitt andra hem, GYMMET! Missade pissbussen hem, som alltid när jag har tränat. Känns lite slött att stå och frysa och vänta på bussen i 10 min, för att åka 4 hållpaltser. MENMEN. Skönt att skylla på att det är vinter. Och ikväll... jaa jag har bäddat ner mig framför andra avenyn och skrattat hysteriskt häxskratt åt slutet. Nu ska jag sova sött.

"Imorgon är en ny dag" - säger han den där vita ankan i den där animerade filmen som det går så förbannat illa för. Kommer tyvärr inte på namnet på filmen. HEHE

Bild skiter vi i, det finns gott om det i den här bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0