Nybeställda kläder

Blomman ingick också i priset ;)

 

Sådärja, nu kan jag checka första fysikB-provet, och det gick mycket bättre än vad jag trodde faktiskt!


Svängde förbi gymmet med Mandy idag, skönt att svettas lite. Satsar stenhårt nu, har unnat mig alldeles för mycket på senaste tiden. Beaaachen väntar

 

Och nu har jag sökt ett till jobb... sängen väntar för en LÅNG JÄVLA HÄRLIGT MYSIG SOVMORGON!

 

nyss: "vadå kommer du får en blomma på köpet också?" - linda gullrumpan johansson
HAHA

 


Kommentarer
Postat av: mandy

hahahahha blomman....

tack, jag vet fan inte vad jag ska göra med bloggen, den är så tråkig så var tvungen och fixa lite är ju inte riktigt klar än hehe :)

2010-03-18 @ 19:57:18
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: tackar! haha nej jag hoppar upp i den och kravlar mig upp. nä jag skojja bara, det finns en trappa. ;)

2010-03-20 @ 12:42:43
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0