Mååndag

*varning för långt inlägg*
Ehhm.. ja, godmorgon. GOD MORGON! Fan, jag äter frukost. NU!? Jaja, det är väl lov, men inte fan gillar jag att vända på dygnen. Vaknade först upp vid åtta när min bror smällde igen dörren och skulle till jobbet, gick upp, hämta lite vatten, tittade ut genom fönstret och gick och la mig igen. Otroligt lycklig över att jag inte behövde gå utanför dörren denna morgon.
Igår låg jag i sängen heeela dagen, borstade inte tänderna, klädde inte på mig. Och fyfan va tråkigt det var. Hade längtat en vecka efter just den söndagen jag inte behövde plugga, och kunde med gott samvete ligga i sängen bakis hela dagen. Och även fast jag hade datorn vid mig hela dagen så orkade jag inte skriva någonting här, utan jag satt och bearbetade en film, visar senare! Råkade göra bort mig lite så jag måste klippa om all musik.. suck. Fattar inte riktigt heller varför alla videoklipp mister sin bild och det bara kommer ljud? Får paaaniccc, menmen filmen kommer bli kul!

Helgen har varit allt annat än lugn. I fredags trodde jag att jag hade all tid i världen att fixa mig i ordning, men det slutade ju såklart med stress och att jag och Linda kom försent till Amanda. Där åt vi tacos och förfestade med tjejerna innan festen drog igång. GALEN kväll! Vi hann med att dansa, hoppa och skrika med till 90talslåtar på högsta volym, smeta chokladsås lite överallt, upptäcka att typ 6 pers på festen hette Fredrik, släppa in Amandas 30åriga granne som sa "Får jag inte komma in så ringer jag störningjouren!" och myycket annat innan Securitas kom vid halv tre. Det roliga där var att ingen på festen hade tänk på vad klockan var, för sista bussen hade redan gått. Efter nattmackor och Fjorton suger, somnade vi några timmar, innan vi plockade ihop tre kassar med pantburkar för att gå och köpa pizza, kebab, chips och läsk för pengarna. Efter storstädning av hela lägenheten gick jag och linda hem. Väl hemma hoppa jag in i duschen, käka och fixade mig inför nästa fest. Togaparty hos Erica! Jag och Mandy sprang runt och jagade linn med en sån där sak man blåser i som låter och dras ut (?) hela kvällen, fick reaktioner som "HÅLL KÄFTEN!!" och till sist totalignoreringar. Hahahh. Gick hem strax innan 1 och råkade tydligen somna på soffan, för blev väckt av kusinen vid 3. Vaknade igår med hysterisk väk i vaderna, hur fan gick det till?

Får lite ångest när jag tänker på vad jag har ätit, bara den här helgen. Tacos, pizza, kebab, tacos, burger king, tacos och sen potatisgratäng med kött och beasås. Iofs är ju inte tacos speciellt illa, men maten och plus all alkohol måste fan bli kalorier för en vecka.


Här är dem få bilder jag tog i lördags hos Erica:




Den grekiska salladen!


Mathias "Oliven" Hellmin försöker cykla, haha

Nog om helgen, nu är det måndag och ny vecka. Har massa träningar "inbokade", nu när jag är frisk och har massor av tid! Skönt att ha en vecka och kunna strunta i all stess och göra saker man känner för :) Idag ska jag damsuga lägenheten, se one tree hill, klippa klart filmen och sen åka på affrodans, sen hem till Erica på filmkväll! Blir mys.


Kommentarer
Postat av: mandy

hahaha allt är så jävla kul

2010-03-02 @ 00:00:18
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Lina K

Vad söt du är på bilderna!! Jättefint hår! =)

2010-03-02 @ 12:18:12
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0