Sprängs

Hejhopp!
Sitter i min soffa och bara njuter, är så förjävla trött så jag somnar när... som...helst.
Hade halvstudiedag idag, och tog bussen till Hälla och Pizzahut med schööningarna.
Vi satt där i över två timmar och åt av pizza-,sallads- och glassbuffén till alla kråmade efter andan. Hahaha, så jävla gott. Vi kom dit peppade "TAGGA NUURÅ!", mellanåt blev det turistbilder och otroligt mycket skratt efter all matchock, och slutade med att alla satt och stirrade in i väggen och halvsov i sofforna.
När jag kom innanför dörren så stod Linda och gör kladdkaka, MEN NEJ TACK JAG VILL INTE HA MER MAT IDAAG!


Tänkte ta en skön hemmakväll, fixa naglarna och plugga fysik&spanska. Och så tänkte jag bädda ner mig framför Bellatyra show ikväll, kul å se vad det är dem har att erbjuuuda.

Nejdu, dags att röra rumpan från soffan till SKOLBÖCKERNA <3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: mandy

haha sjukt mätt fortfarande!

2010-03-11 @ 18:57:14
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

lust & ses i morgon? :D

2010-03-11 @ 22:50:38
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0