Törsdag

Var duktig och tappade mitt busskort på stan/på väg till friskis igår. Hoppas den jävlen som hittade det och insåg att det fanns 3 resor kvar på kortet krockar med bussfan. Mamma var iallafall snäll och gav mig pengar till ett nytt idag.

"Hej jag vill köpa ett busskort med 90 resor"
"Japp, vänta, hur många resor sa du?"
"Oj, mena 10 heheh. *rodnar*"
"Jag tänkte väl, så där får du inte skrämmas!"

Såg hur killen framför (som inte hade lyckats kommit därifrån än) slog upp en råflin. Varsågod, nu har du något kul att komma hem och berätta för familjen.

Idag har jag en lillsöndag. Inget smink, inga linser = söndag. Skulle ha åkt till Martina, men jag drog ner saker i en väska i full rulle och åkte och simmade med mamma istället. 1 km senare var det ett under att jag inte hade drunknat eftersom flera gubbar(gubbar!) envisades om att ha sim-marathon i bassängen. Dem skulle om en hela tiden, och stänkte ner en som en tsunami, kul var det när man simmade rygg.

Nu har jag tänkt att städa mitt rum, och damsuga hela lägenheten(som mamma har tjatat om sen i måndags) och sen fortsätta att kika på massa vårkläder jag måste ha i vår! Mamma kom hem idag från stan med ett par jeansleggings, ett par tygleggings och ett par strumpbyxor. Jag tror hon börjar tröttna på att jag alltid ska ha sönder mina kläder, heho. Dessutom köpte hon allt i en större storlek än jag brukar ha, haha!

Tänkte även fixa de sista detaljerna på filmen från Amandas fest, haha nu får jag det att låta som världens långfilm, men lugn, det är ett ca fem minuter långt "klipp" med bilder och musiic, typ.


Bara för att få med en bild Började dagen med en rejäl brunch,
med advokado, keso, kyckling och annat gott!
Sånt man står sig på tills det är dags för kvällsmat + bra mat innan träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0