Weird feeling

Hejalladärute, det var ett tag sen..

I skrivandes stund halvligger jag i soffan i vardagsrummet. Gick inte till skolan idag, kände att kroppen inte orkade med det. Igår när jag var på spinning så var jag läskigt nära på att svimma. Blodsmak i munnen, höll på att ramla av cykeln när jag blundade(iofs ska man väl inte blunda haha) och kunde inte tyda vad ledaren sa(satt iofs längst bak haha), men huvudet dunkade iallafall och jag orkade inte riskera någonting. Bland de första gångerna jag faktiskt lyssnar på min kropp, annars brukar jag alltid plåga mig själv in i det sista, om jag så ska må piss en vecka efteråt. Men man ska fan inte göra så, även fast det är svårt att motså det ibland.

Håller på och klickar hem lite kläder..men är riktigt fundersam om man ska ta en skinnjacka också? Funderar på att nöja mig med den jag har, och sen köpa en i höst OM jag jobbar i sommar. Åh ångest, men mycket annat fint blir det! Får sån jävla livsglädje av att köpa kläder, riktiga lyckorus.

Nästa mål i livet:
Fortsätta jobba på med skolsakerna så bra jag har gjort på senaste tiden, inte värt att bli slö nu vevvo!
Dra igång hos körskolan, målet är att köra upp och skriva provet runt den 12 oktober.
Få en jävla sommarjobb!

Nu ska det pluggas resten av dagen, duktig tjej!




Han fick massor av flytta-hemifrån-saker av släkten!








Kommentarer
Postat av: mandy

haha vad har du gjort med handen! :o cooolt...

du kommer till skolan imorn va? :)

2010-03-15 @ 17:39:54
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Fan vilken fin design! Sjukt snygg bild i headern, :)

2010-03-18 @ 15:05:04
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0