Långhelg

Chacha bloggen, jag lever! Mer eller mindre iallafal, säger bara en sak, JAG ÄLSKAR MINA KNÄN! <3
I onsdags när jag var ute på en skön löptur ner mot gymmet small det helt plötsligt till i höger knä, och jag stannade för det lät så äckligt. Men eftersom jag sen inte kände något mer så fortsatte jag springa. Väl på gymmet började jag känna hur ostabilt det började bli, låste sig, gjorde ONT och vek sig helt plötsligt bara. Efter det där kunde jag knappt gå, ibland högg det till och kändes som att hela jag skulle falla ihop. Smärtan kan beskrivas som någon hamrar in en spik i knät typ. Pappsen och jag tog bilen till akuten igår, efter tre timmar fick vi träffa en läkaren som gav mig kryckor och tabletter. Svårt att tro att det är en inflamation som han sa, tror fan inte att det smäller till för det. Men vi får se hur det repar sig nu, får ligga hemma i sängen hela helgen.. -.-


Har dessutom fått jobb på donken, vilket känns suuuper! Dem är lite röriga.. men jag har stark vilja så detta ska gå fint. Det kommer bli en suuupersommar, älskar känslan av att man blir glad över att tänka på framtiden.

Nu ska jag äta chokladpudding och mysa framför tvn och skriva på skoluppgifter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0