Puh...

Trött tjej va..
Efter 6 timmars sömn vare upp och hoppa, packa gymkläder, sleva i sig lite gröt och springa till bussen.
Fysik klockan åtta...matte(läs biologiplugg) och sen det efterlängtade provet. Gick helt ok.
Efter det träffade jag på sötbrorsan som bjöd mig på Spicyhot, sen rusa jag för att bli upplockad av mormor.
Hon är min lilla favorit, mormor. Hade med sig festis, bananer och kexchoklad fall det skulle bli en lång visit på sjukhuset. Träffade en sjukgymast, hon kikade lite och konstaterade att det är min knäskål som halkar lite hit&dit när den själv vill. Fick ett LÅNG, blått och mjöligt gummiband jag ska köra lite styrkeövningar med och en ny tid i juni! Innan vi satte oss i bilen igen hoppade jag i den snygga Rudbeckströjan och fick sen skjuts till Swedbank park där det var SM final mot Halmstad. Hääärlig stämning, och vinst med 5-0! Efter det kilade jag in på gymmet och körde överkropp, jävla segt att det inte finns någon uppvärmningsmaskin för oss handikappade, men vad ska man göra. DIREKT på maskinerna! Tog bussen hem, har nyss ätit bamsegod mat och provat det där slimmiga gummibandet, känns redan bättre. Inbillarn numero uno.

Nu ska jag duschaskrivaengelskatalsova
Effektiv är mitt mellannamn
.




Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: nej, hon var väldigt gammal och så ska vi skaffa en ny hund, och sessan funkar inte så bra med nya hundar.

2010-05-19 @ 22:28:06
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0