Söndag

Sundaay bloody sundaaaay!
Skönt det var att krypa ner under nytvättade lakan igår, sov som en prinsessa!
Ännu en söndag dåe.. ska strax möta upp Maria på en promenad, efter det ska det putsas fönster med pappsen och pluggas för kung och fosterland. Har jag tur hinner jag trycka in lite övningskörning där någonstans också.

Har äntligen börjat med mina älskade Vitamin b5 kapslar. Antingen har jag redan blivit skillnad eller så sitter det i psyket, vi får se hur det ser ut om någon vecka! Det är vitaminer som förbättrar hyn, håret och naglarna. Jag har köpt dem för min hy, och speciellt för att den är så förbannat oljig jämt. Håller tummarna för en klar förändring nu!


Daags att sätta igång med dagen antar jag.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Martina

De finns en jätte bra "smörj" på bodyshop som är jättebra mot blank hy!

2010-05-07 @ 12:48:52
URL: http://maertina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0