Babbel

Har en ångestfylld dag. Hade tappat bort nycklarna imorse när jag skulle cykla till skolan så kom inte iväg, vilket sög för vi skulle till sthlm och bilda en uppfattning om framtiden. Att jag sen hittade dem på vardagsrumsbordet gjorde bara saken ännu värre. Vart tog den där ordningsamma skolflickan vägen? Hon försvann för flera år sen jag vet, men jag saknar henne i gråten-i-halsen-situationer.

Lever på advokado, kräftstjärtar, keso, bär, ägg och mandariner just nu. Det känns bra, fast efter att ha sett en bild på en pizza suger det.

Någonting kul är iallafall att det är fredag imorgon och jag ska festa med mina babes.
Och att jag budar på en skitsnygg navelpiercing på tradera, och leder auktionen! Vem vill lägga över 26 kr liksom?! Hehe det här blir catfight, ska mobilbuda hela dagen imorgon tills tiden är ute. TÄNKER INTE LÄGGA MIG!
Och sen har jag börjat få lite idéer till tatueringar, rooolliiit.

Tillbaka till ångestlivet, dvs lyssna på winnerbäck. Imorgon ska jag hålla tal, skakar redan. Känner jag mig själv rätt kommer läraren inte ens se vem det är som håller talet eftersom huvet är nere i papprena.

Ciaooo



Vet att du vill bli miiinnn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0