Lördag

Vi får se vad jag hittar på med mitt såkallade hår. Är som sagt sugen på en förändring. Den som lever får se.
Har nyligen kommit hem från jobbet och sitter nu och äter tacos, utan skal/bröd. Gott ändå. Imorgon är det dags för vägning&mätning igen, ska bli intressant att se om det har blivit någon skillnad den här veckan. Förra veckan hade jag tappat 2 kilo. Om det inte har skett någon vidare förändring ska jag ta i med hårdhandskarna.

Förövrigt stör jag mig så in i helvete på Pantamera reklamen på spotify som är typ 5 min lång, askul att man tror att man har lagt till låten i sin plerre.
Det andra förövrigt är att jag är bakis idag, trött och irriterad. Och sugen på Ramlösa, det är min sucker när jag är bakfull. En kall Ramlösa citrus. MMMMMMMMMH
Men det är det värt! Hade en skitkul kväll igår, som vanligt med mina babes och grabbarna. Dock börjar jag bli lite trött på mig själv när jag är full, så jävla jobbig, dryg och galen. Ångest.

Life is good, but I just can't face that.




Tror jag borde skriva, "ser ni fingrarna?"


Love uuu

Raoowr

Kim vart rätt så...full. Han somnade inte madrassen, utan UNDER den.

Kommentarer
Postat av: DELLA

Haha Say Kissie?!

2010-12-05 @ 12:05:28
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0