Måndag

Måndag och ny vecka, men inte vilken vecka som helst!
Idag har jag och Mandy dragit igång med vårat projektarbete. Byta livssstil. Från och med nu skriver vi kostdagbok, tränar minst två gånger i veckan(vilket jag iofs redan har gjort innan), och äter idealmaten med ett minskat intag av kolhydrater. Fyra veckor, ska bli kul att se resultat!
Med tanke på hur jag levde under lovet kan detta vara nyttigt för mig skulle jag tro, iallafall när det gäller skräpmat och regelbundna måltider. Den värsta tidsperioden måste nog ha varit: Kvällsmat en halv flottig pizza, därefter 3 cider och en hel vinflaska, donken, chipspåse, resten av pizzan, frukost med vitt bröd och smörgåsrån, hem och käka hambugare och pommes, iväg och jobba och käka en till burgare, lite lax och potatis(äntligen riktig mat) och så avslutade en skål med glass. Huuuuur illa?
Men nu är vi igång! Och peppade till tusen.

Som vanligt så har jag tvångstanke att jag måste nämna vad som har hänt i mitt liv sen sist, så jag kan kika tillbaka senare!
Har haft stessveckor med mängder att göra, träna plugga körlektioner teoriplugg, köpt mig en ny mobil, hängt på krogen nästan varje fredag sen jag fyllde, gått på halloweenfest och klätt ut oss till kiss, och nu haft ett helt höstlov som har bestått av: sleepovers hit&dit, skräpmat, bio-och filmkväll, jobb, teoriplugg och en massa körande, utgång och skakat rumpa till Byz, firat min nyblivna fjortiskusin och bara soooovit. Ätit glass. Skitit i att plugga. Svinfint.

På återseende
- med massor av bilder!

Kommentarer
Postat av: amanda broström

maten var åt helvete, men helgen var jävligt kul! ;D haha

2010-11-10 @ 23:47:24
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0