Motivation

Läste precis BB's blogg. Där hon skrev "Då gäller det att kliva tillbaka ett steg, få känna mig spontan och inte göra så mycket saker så att jag blir uttråkad. När jag är uttråkad och dippar lite så kommer min kreativa sida fram igen."

Och jag kom på att det är så mitt nuläge är. Jag är SJUKT jävla omotiverad för SKOLAN och körkortet. Träningen har jag inte tappat motivationen till, än. Möjligen för att det är ett av min stora intressen? Har inte riktigt förstått detta eftersom jag ändå känner att jag har den här glöden inom mig som så gärna vill ha körkort, och vet hur glad man blir av att få bra resultat på proven. Men det går inte, jag svävar bara iväg och tänker på annat så fort jag ska koncentrera mig. Längtar tillbaka till sommaren förra året när jag iprincip låg i sängen hela sommaren och bokstavligen dog av uttråkan. När hösten kom och skolan började hade jag energi som en duracellkanin.

Men snart är det lov, och då ska jag ha TRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: DELLA

Vad är det du tränar? :)

2010-12-05 @ 14:45:42
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0