Scary shit

Försov mig imorse, igen. De senaste veckorna har bestått av många panikmornar, måste skärpa mig.
Hade planerat att vara ute i tid imorse, så ställde klockan på 06.30, sprang upp och stängde av klockan och trodde att jag ställde fram den tio minuter. 8.15 smäller pappa upp dörren "NÄR BÖRJAR DU?!", så visade det sig att jag hade ställt om klockan på 06.30 igen. Men det sjuka är att jag efter att ha satt mackan i halsen av stress får ett mess från Mandy "Vad tidigt du går upp!:P", fattade ingenting. Tills jag såg att jag 06.32 hade skrivit "yeay!:)" till henne, utan att hon hade skrivit någonting annat till mig innan.

Huuuur fan går dessa halvsovande randomsms till?
Det är inte första gången!




Min fina vän och jag i fredags, kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha dör

2010-11-30 @ 18:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0