Sånt där sött

Idag kom pappa och frågade om jag ville ha godis, för det fanns för 29.90 kr/kg på hemköp, jag sa "nej, inte idag". Var duktig och berättade för Maria om priset, så det slutade med att vi krigade dit i regnet iallafall. Köpte en hel påse för 9 kr, åt en godis och var sen trött på skiten. För att jag inte skulle äta mer fick Maria gömma den i mitt rum medan jag gick ut, så nu vet jag aldrig om jag ser den lilla godispåsen något mer...
Men grejen är ju den att jag får tix för att jag vet att det finns något jag inte vet vart det ligger. Så nu har jag letat genom hela rummet, men jag hittar den inte!! Min syster har sett den men jag hotar henne att inte säga vart den är. För får jag reda på vart den är, då måste någon gömma om den, och allt börjat om igen. En jävla ond cirkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0