Min artonårsdag!

Åh glad glad glad.

Morgonen började med sång, frukost på sängen och presenter. Något jag inte tog bild på var en burk med topps jag fick, ni vet örontopps. Mammas förklaring när jag öppnade paketet och gapade "Du använder ju så mycket topps!!" Helt rätt, topps måste vara guds gåva till mänskligheten. Man kan använda det till allt! Eller ja, vi kan säga så iallafall. Fortsatte sova en stund eftersom jag hade sovmorgon, steg upp, fixade mig och sprang till bussen. Viktor ringde nyvaken och sjöng för mig, dock hörde jag inte riktigt vad, men jag tycker det är tanken som räknas! På fysiken skulle Stellan ställa till med körsång, och jag fick såklart sitta kvar på stolen och le lite sådär generat. Sprang ner på stan och köpte en stor moccalatte att sippa på, bytte ett linne och köpte mig en fin ring. Väl hemma ringde telefonen stup i ett, och vi förberedde kvällens middag som bestod av lasange, vitlökssås, sallad med körsbärstomater och fetaost, och såklart baguetter. MUMS! Martina och Isabelle kom strax efter det, jag fick fina presenter av både dem och familjen. Tårta, kladdkaka med kinderchocklad och kakor på det satt fint!

Mina presenter!
Årets skolfoton(som jag trodde mamma hade skickat tillbaka), Egoboost, presentkort på MagicLines, pengar, mjölkchoklad(dem känner mig!), presentkort av Martina, epilator, ringar, armband, te och mer godis i en fin glasskål!

Den vänstra ringen köpte jag till mig själv i present (skönt att ha någon bortförklaring när man vill shoppa), och resten fick jag av Issa!

Högtalare! Som dessvärre inte fungerade som de skulle...men nu har jag varit och bytt dem. Skööönt med en baslåda! Hoppas tanterna i trappens porslin skakar.

PERFEKT present från min bästa vän! ♥

Kort från min fina beboo♥

Blommor förstås!

Är otroligt nöjd över både presenterna och dagen!
Att jag har så underbara människor runtom mig, lyckligt lottad!!


Kommentarer
Postat av: Amanda Broström

Fan va snygg ring du köpte! :)

2010-10-13 @ 19:55:54
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0