Sömn

Igår hade jag en "jagorkarinteleva"-dag. Låg inne i sängen hela dagen, mådde illa, åt mackor, tog ett bad och grät framför One tree hill.

Dagen idag har varit betydligt mycket bätre! Upp pigg och icke utvilad klockan 6, svepte lite kaffe och trampade till skolan för en heldag med högskoleprov och Vivaldilunch! Det gick iallafall bättre än förra gången, och det är ju alltid något. Sen att varken engelska läsförståelse- eller orddelen är någon av mina starka sidor, det är en annan femma..

Tror nog jag inte kan njuta mer av nuet som just nu. Nedbäddad i sängen med filt och tjockt duntäcke, hundra kuddar under huvudet och datorn i knät. Dock en mage som skriker efter mat, men det orkar jag inte göra någonting åt just nu. Ska kika klart ett One tree hillavsnitt och låta ögonen bli tyngre och tyngre...och sen är jag i drömmarnas värld!

...tills dess att väckarklockan ringer.
Men det tar vi imorn!

Måste även fundera ut hur jag ska klara den kommande istiden i Sverige utan att säcka ihop totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0