Stabilt

Festen i fredags var...askul. Jag höll mig stabil och har gått och trott att jag kommer ihåg hela kvällen, till jag hittade min kamera med alla videoklipp och en bild på en person i klassen jag inte ens kommer ihåg var där. Jag kommer INTE ihåg hela kvällen. Citerar Linn "Ofta vi inte drack upp ettornas sprit och ba dräggade", typ. Vi körde shotrace med ettorna, vi drack vatten och ettorna sprit. Tillslut undrade dem varför vi drack så stora mängder utan att göra en min, fail. Slutade med att nyckeln till lokalen kom bort och flera satt vid busshållsplatsen och körde gruppspya. Som sagt var temat Charter, och jag slog på stort. En äckligt ful kortärmad skjorta med blommor och fåglar(en riktig charterskjorta) från myrorna, pappas solbrillor från 80talet, ett par gröna gubbshorts, pappas strumpor som slutade uppe på vaderna, mammas sandaler och en sliten adidasryggsäck till det. VILL INTE VISA BILD. Som tur var hade jag jeans, stövlar och en snyggare skjorta med som backup.


Några av våra nollor.

Men för att prata om någonting annat så är det bara två jävla dagar kvar nu, och jag känner mig bara allmänt lycklig men samtidigt chockad över att tiden har gått så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0