Imorgon

12 Oktober 2010, imorgon är dagen här! Kan inte själv förstå det. Har ju längtat så galet mycket! Det känns som om det var igår jag fyllde 14 och mamma hade sagt till hela släkten att jag önskade mig tzatzikiböcker (?!), fan va jag bölade när jag öppnade mina paket. Hoppas det inte blir så det här året.

Börjar få lite ångest, 18 år och myndig? Vill bara gå och krypa ner brevid mamma och be hennes läsa en saga. Fast samtidigt så finns det ingen härligare känsla att bli äldre och få mer ansvar, jag älskar det!

Funderar på vad det första är jag ska göra imorgon.. spriten har jag redan raddat upp med i min hylla. Kanske dra fram en vintetra och sätter mig brevid pappa när han sitter och tittar på tv, han kan ju inget göööra!

Ångestladdat inlägg, nu ska jag fortsätta med försöket till att göra kroppen babylen från topp till tå! Sen krypa ner under täcket och leka 5 igen, vara så spänd och nervös att jag inte somnar alltså. Om jag inte är för trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0