ARGH

Baraför att detta är någonting som stör mig SÅ IN I HELVETE så måste jag nu skriva det.

Fick en kommentar "så jävla efter i tiden", på inlägget där jag hade lagt upp Oskar Linnros låt.

Själv skulle jag inte kalla det efter, eftersom att låten släpptes i år. Men om det nu är så efter, VEM FAAAAAAAAN BRYR SIG?! Ser det ut som jag bryr mig? Du som skrev det där måste vara helt jävla pantad i skallen som tror att man bara kan lyssna på ny musik, för visst kan vilken låt som helst vara bra? Ny som gammal, varför lyssnar annars folk på Elvis? ÄGGHUVE

Baraför det så bjuder jag på ännu en FAVORIT:

 

A voice has always told me where to go
When I was lost I listened and it showed

Kommentarer
Postat av: Mandy

HAHAHAHA jag dör

2010-09-13 @ 18:31:25
URL: http://mandytang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0