Dagens dag

HEjhopp.. psykologin gick nog rätt bra där trotts allt. Skönt att skriva ett så pass bra prov på så pass lite plugg! Hinner fan ingenting längre.

På biologin skar vi i ett grishjärta, eller Ulla skar och jag höll för munnen. Och alex frågade om jag mådde illa. OM jag gjorde! Fast efter ett tag blev det awesome, speciellt när Linn pumpade upp lungan med en madrasspump och den ändrade form. Woooow!

Efter skolan gled jag till gymmet och upptäckte att jag inte hade rakat benen. Note till mig själv: RAKA BENEN OM DU SKA TRÄNA I KORTBYXOR! Men det gick bra ändå, jag och mina djungelben samspelar bra ihop.

Och så har jag tutat och kört ute på vägen och mamma har skrikit. Linda satt där bak och muttrade att jag inte tar döden på allvar. Say whaaaat?

Dags att slumra söött!


Årets!

Kommentarer
Postat av: Lars Ohly

VILKEN JÄVLA BRUTTA!

2010-10-06 @ 07:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0