Stress

Tjaa!

Cyklade till Maria med en halv advokado nedstoppad i väskan ikväll, i tron om att det skulle bli en spakväll med ansiktsmask och massage.
Det blev kladdkaka, skratt och musik istället. Och en mosad advokado i en skål, som sen sköljdes ner i slasken. Och lite roliga klipp på Youtube. Och lite skaka rumpa. Och lite gamla minnen genom imitation framför Bring it on.
Vad jag tycker om er!

Dags att krypa ner under täcket för några timmars sömn, för att sen rusa upp, dricka lite kaffe och stressa till jobbet. Fan va jag hatar mitt häktiska liv! Eller, mitt liv hatar jag inte. Det är snäppet för bra, så man nästan oroar sig för att isen snart ska spricka. Men stressen! Vem fan gav bara dygnet 24h?! Han borde stenas. Om man nu kan stena månen. MEN, det är helt enkelt för mycket att göra på för lite tid. Nästa vecka ska jag hinna med skolan, plugga inför matteprovet, läsa teori, klipptid, ha körlektion, komma igång med träningen igen efter 3 veckors uppehåll och jobba. Sen måste man ju ha en socialt liv också, kuuuuuuuuuul. Tackar gud för det fina schemat vi har fått den här terminen.
Men det kommer ju inte pågå för evigt, så det är bara att bita ihop och se fram emot allt ruuligt.
Snart fyller jag och det ska bli helt jävla AWESOME!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0