A never ending story

Ligger i min soffa i pollen- och bakiskoma. Orkar ej.

Jag hade en riktigt kul kväll igår. Pluto var fullproppat av folk och hela kvällen bjöd på en hel del bekanta ansikten. For good and for worse. Slutade med att jag och Linda gick hem till mig efter en sväng på donken, och det var förjävla kallt. Väl hemma väckte vi min syster(hihi) och åt ännu mer innan vi somnade i min brors säng. Vaknade två timmar senare, mådde skit och låg nästan på Linda. Flyttade över till min säng och sov vidare en stund.

Idag har vi som vanligt druckit LOKA citron och ätit mackor framför serier, och sen kom en del av släkten över för påskmat. Huuur gott som helst.

Har en sån där jävla dag då jag skiter i allt, orkar inte ha en konversation med någon och vill bara vara för mig själv i ett mörkt rum. Tur att jag ska träffa Maria och Issa senare för promenix, så jag kanske kan få tillbaka lite livsork.

Fick föresten min ciderflaska hårt mot tänderna igår när någon kom åt mig så nu har det lossnat en flisa från min tand. Syns inte men känns askonstigt. Och så flög en glasbit ner i min sko. Jätteskönt.

Huur som helst, njuta av den lugna kvällen för att sedan dra till jobbet 8.30 imorgon. Kalaaas

Man ångrar inte de saker man har gjort, utan de saker man aldrig gjorde.



På g till förfest

Lovii


Me and yoouu, you and meeee

Hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0