Dags för ny vecka

Sitter här och luktar....man. Upptäckte i duschen att duschtvålen var slut så jag tog Andreas AXE istället, rent som rent?? Men jag klagar icke, manlig doft kan vara bland det bästa som finns! Har velat köpa mig en killparfym länge, men det känns inte helt rätt juuu? Men vem har egentligen bestämt vad som är killdoft och vad som är tjejdoft?

Nvm, har varit ledig från jobbet den här helgen. Låter skönt och avslappnat, men det har det icke varit. Fredagskvällen bestod av ett svettigt pass på friskis som nästan fick mig att falla ihop av utmättnad, därefter ett långt bad och matlåde-fix. Ladda om och sova tiiiidigt.
Lördag upp halv sju, skriva högskoleprovet till halv fem, hem och äta& göra glass och sen iväg och träffa Amanda och Johanna. Det är något jag önskar vi gjorde oftareee, mår braa ju.
Och så idag, iväg på Gudstjänst i Pingstkyrkan med Linn HALV ELVA(hej helg med sovmornar), stannade där+ tripp på stan till typ halv tre, och sen legat sängen, somnat några gånger och haft näsan i religionsboken. Ätit äckelmat, varit irriterad på mig själv att jag alltid tappar bort saker.

Vi var i Pingstkyrkan för det var en uppgift i religionen att besöka någon kyrka. Jag blev chockad. De var mer troende än vad jag hade förväntat mig så jag satt mest och stirrade. Dock var de otroligt välkomnande och gemenskapen gjorde så man nästan ville gå med i församlingen. Hade jag varit troende hade jag nog övervägt att gå med där. Kul att se hur andra folk lever och förhåller sig till saker, och om inte minst i sin egen stad! Helt vanliga personer som jobbar på Lindex ex., som man träffar så ofta ute i samhället men inte märker av deras tro över huvud taget, fascinerande!

Hur som haver, min syster har fått tillbaka rösten så det är inte lika roligt här hemma längre. Och mitt hår är en risbuske så jag måste köpa glansspray/silikondroppar :):):):)

Läsa lite mer innan ögonen slocknar för att gå upp tidigt, åka och ta de sista proverna inför återbesöket på torsdag, en hel skoldag till 4 med prov, hem och laga mat och storstäda, för att sen åka på kickboxpass och puckla lite på kusinen min. "Veronica sist slog du mig på näsan du får ta det lite lugnt den här gången"

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0