Höstlov

Tjolahoppp
Livet rullar vidare och det är höstlov. Känner ingenting just nu. Skolan är snart slut men det känns liksom inte som en så stor grej. Går mest runt och funderar på saker just nu men kommer aldrig fram till någonting vettigt.

Igår kom jag hem från studentkryssningen. Det känns surt för att jag vet att jag hade kunnat haft några miljoner gånger roligare och kunnat kommit hem med några fler nya människor på näthinnan. Men så blivade det icke. Det här med att dricka hur mycket man vill i buffén är nog inte riktigt min grej. Jag har kommit underfund med att det är dags att börja planera upp hur mycket jag ska dricka under kvällen för att slippa ligga och spy. För jag hatar det och har lika mycket ångest efteråt varje gång. Det känns äckligt vidrigt och förjävla onödigt. Men det händer dem flesta. MEN INTE MIG NÅ MER! Dock måste jag väl inflika att jag hade kul så länge det varade på kryssningen, och att jag har en hel del fester att ta igen allt på så det känns inte så jävla jobbigt ändå. Life is life.

Idag har jag först varit och solat. Vet dock inte om det blev någon färg då jag tycker att solarierna är ganska dåliga nere vid Solstudion vid gamla brandstation. Det visar väl sig om jag har fått lite färg imorgonbitti. Gillar Hällas solarier bättre, dock kostar det någon krona mer men man märker att man har fått färg.

Runt sex skjutsade pappa mig till Djäkneberget(ungefär) och jag har nu hängt med Malin, hennes pojkvän och hans kompis hela kvällen. Väldigt trevligt! En massa prat, ett glas vin, middag bestående av tacos, lite Andra avenyn och sen lite ölspel. Ruuuligt

Huur som, nu ska jag städa upp i denna röra sen ska jag sova. Imorgon väntas jobb hela dagen och sen ska jag hem till Johänni för mat, bastu, mys och sleepover. Älskar mina flicks. Dock känner jag just nu för att åka hem och sova istället. Har helt plötsligt blivit kär i mitt rum, min säng och tryggheten med allt.
OCh på fredag blir det utgång med brudarna! Min första sväng på Pluto när terassen är öppen. Blir nog hur kul som helst och jag ska allt planera vad jag ska dricka då.........

HÖRS OCH SES

Var ganska så ON där ett tag tror jag.
Orkar ej visa mer bilder nu,
återkommer kanske.
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0