Jag smäller av


Jag reste mig upp ur soffan, gick mot dörren. Kände plötsligt att jag trampade på något, trodde det var en hårnål som vanligt men när jag ändå bestämde mig för att titta ner så låg mitt guldhalsband från mitt dop där! Det måste ha varit ett år sen jag såg det senast. Så låg det bara där, med en knut i kedjan. Jag gapade i nästan 30 sek och sprang ut till mamma chockad och nästintill ledsen, men fick bara ett leende och "Men vad roligt!" tillbaka.
Frågan är: Vart fan kom det ifrån? Jag undrar verkligen.

Andra frågan är vart ankläpparna kom ifrån på bilden ovan. Och hur jag de senaste tre dagarna har glömt äggen på spisen TRE gånger så de har stått där i tjugo minuter och kokat. Gott att käka cementklumpar.

Har nyss varit och köpt en ny cykel. Sliten och riktigt jävla snygg är den. Vi kommer gå perfekt ihop, jag och Pärlan #2. Mitt liv är numera fulländat.

När jag ändå tog fram en cambild kan jag visa en till som jag tog strax innan jag skulle åka på kryssning förra måndagen.


Jag tror jag vet varför det gick snett.

Frukost för imorgon är klart, nu ska jag hoppa ner i sängen och plugga det sista inför förhöret imorgon. Vägrar att vakna 1,5 h försent imorgon också så jag ställer 2 klockor imorgon. Det är dags att ta tag i livet nu.

Kommentarer
Postat av: linda

du är så snyggsnyggsnygg min fina vän!

2011-04-28 @ 18:55:05
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0