Natt

Hej!
Kan knappt hålla ögonen öppna men kände för att skriva lite ändå. Det är de spontana gångerna det blir bäst skrivet.

Är inne i en period med "Äta vad jag vill - ligga i sängen hela tiden". Kort sagt, bara ta det lugnt. Strunta i att jag sover bort hela dagen, strunta i om jag äter frukost klockan 16 och den består av tacopaj, strunta i vad jag borde och inte borda äta, förtränga att senaste gången jag besökte friskis var typ 2 veckor sen. Sammanfattningsvis, inte bry mig om ett jävla skit. Det känns hur skönt som helst. Jag behöver vila upp mig lite. Mycket. jävla. punkter. hehe punkt punkt.

Idag har jag jobbat hela dagen, det har gått helt okej trotts att jag har längtat mig bort hela tiden. Just klockan 20.30 då jag skulle få röra mina fingrar på stämplingsklockan och snabbt trycka ned "UT" innan någon skulle hinna erbjuda mig att stanna längre, kändes som höjdpunkten i livet. Och det blev det väl, hem och byta om - gasa iväg till Framnäs och Johanna där mina favorittjejer hade gjort sushi, lax och sallad. De hade dukat upp jättefint med drink och tända ljus. Efter en massa prat och hemmagjord jordgubbsglass till efterätt släkte vi ljusen och begav oss upp i soffan med en ostbågspåse för att titta på film. Benen tätt ihopp under mysiga filtar. Det började med fyra stora runda par ögon och en massa skratt och slutade med att hälften sov och gnällde över det höga ljudet. Älskar er så.

Imorgon är det långfredag och jag tänkte inte sörja speciellt mycket över att Jesus dog för sisådär en 2 lax år sen, utan vi kör på en utgång hela gänget! Det kan inte bli mycket annat än kul. Skönt att börja dagen med sovmorgon, sedan ta tag i lite saker och sen en massa tid att fixa sig innan det är dags för förfest. Dagens största problem är dock att Systembolaget är stängt imorgon och min bror inte har kunnat köpa ut till mig den här veckan. Men det fixar sig.

Nej, nu ropar sängen att den saknar mig. C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0