Ny header

Den förra headern har jag lagt en och annan spya på.
Jag kände för någonting nytt nu. DOCK är jag förbannat trött på dessa raka streck hela tiden.
Kom på att min syster är rätt duktig på det där så jag får väl muta med lite kokosbollar.
Nu ska jag sova, har setat ett tag och försökt få in den där headern i rätt storlek osv, trööööttt.
HAr hunnit med en del idag, fått utbrott på mamma och pappa, jobbat, solat, duschat, ätit, åkt till farmor&farfar och klickat av telefonen som låg på och inte minst åkt till Martina med en godispåse och en blomma i högsta hugg.

HAr ingen klocka ställd imorgon, jag kan inte komma på senast det hände. Känner jag mig själv rätt vaknar jag antingen kl 9 aspigg eller kl 13 och börjar gråta för jag har sovit bort hela dagen. Är hur som helst fulledig imorgon, och tänker bara göra saker jag känner för att göra. Typ som att städa upp i den röra jag sitter i just nu. Sen om den inleds med flera timmars deg i sängen framför serier eller en bufféfrukost till följd av ett löprunda ner till gymmet, det visar sig imorgon. FÖR JAG ÄR LEDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0