På med klackarna föfaaan

Min kropp har fortfarande sommarlov, eller vad man nu ska kalla det. Enda sen jag jobbade sådär ruskigt mycket(och sparade all energi till jobbet) har jag inte riktigt kommit igång med träningen. Det har varit så skönt att mysa i soffan nuförtiden liksoåmmm. Men jag saknar ett riktigt svettigt spinnpass. Och så saknar jag ett så jobbigt boxpass att man skakar i hela kroppen efteråt. Och så saknar jag att lyfta tyngre vikter än vad jag egentligen orkar på gymmet. Och sist men inte minst saknar jag att flåsa runt i en tyst skog med dampig musik i öronen. Antar att jag har kommit halvvägs bara nu.

Ikväll har jag varit en taxidriver, och därmed druckit alkoholfria drinkar. Men det är mysigt att sitta på Tabazco i både nyktert och onyktert tillstånd. Och gå genom halva stan i klackskor. Ja, ni läste rätt. Jag har använt klackskor ikväll. Senast var på balen, och då tog jag av mig dem under kvällen. Det har tagit tid att inse att jag faktiskt borde börja använda klackskor och strunta i att jag blir några centimeter längre.


(bild från tyras.se)
Titta på Tyra, hon är 178 cm utan klackskor.
Om vi ignorerar att hon är modell och ser jävligt bra ut,
hur snyggt är det inte med långa tjejer?

Nästa inköp blir därför: högklackade svarta boots att ha både i höst och vinter. Ett köp jag aldrig på världskartan skulle gjort för ett år sedan. Jag tycker det är så skönt att tider förändras och att man utvecklas!

Nu ska jag plocka iordning en väska, imorgonbitti(snarare det första vi gör på dagen) ska jag iväg och simma med Maria, det var länge sen och det är skönt med lite variation. Efter det kommer först Amanda över då vi ska mos-söka jobb i Sälen, och efter det ansluter även Johanna och det ska bokas CRUISE! Jag kan ingenting annat än att le och tycka att livet är underbart.

Kommentarer
Postat av: linda

åh, jag önskar att även jag var ett år äldre så jag kunde hänga med på alla äventyr! <3

2011-08-28 @ 17:56:54
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0