Död

Då har jag jobbat 21 dagar i streck, och eftersom jag har gjort lite ändringar så återstår 5. Är så jävla döööööd!

Efter att ha jobbat tre nätter var det dags att ta sig tillbaka till Teknik och Idrott idag. Trött som fan efter bara 3 timmars sömn då jag jobbade till 01 inatt, men dagen gick fint ändå! Jag gillar det där stället, och speciellt rasterna då det finns så många sköna människor att snacka med.
Idag fick jag äntligen ta mig utanför Tunbytorpsområdet och hänga med andra ut och jobba. Kul med variation! Vi hamnade i rondeller hela dagen. Nästan hela dagen spenderade vi i Rocklundarondellen och plockade ogräs som nästan hade växt sig högre än oss själva. Det blev en sån jävla skillnad när det försvann, det är kul att se resultat :) Annars hade vi väl en ganska chill dag i det varma vädret och såg en del idioter köra förbi. Som killen som sjöng högt för sig själv på arabiska, killen som skrek "JOBBA!" när vi låg och chillade ett tag, och Jullan som körde typ 2 varv runt rondellen och tutade.
Men nu börjar man tröttna lite på det här, tur att det bara är 3 arbetsdagar kvar!

Annars händer det inte mycket...jag gick utanför dörren med annat än jobbarkläder igår, det kändes kalasfint de va

Nu ska jag och min stora bula på huvudet och mitt sönderbrända bröst(och ryggen för den delen) lägga mig och läsa. En ordentlig natts sömn väntar för att sedan jobba 7-16 och därefter blir det avskedsfest för Jullan som drar till Barcelona på måndag(hej onyktra gråtattacker på toaletten-kväll). Har inte en lugn stund fören måndag igen då det ska in ännu mer jobb, en till fest, ett träningspass och så en myskväll med tjejerna i helgen. SNART snart snart kommer en helt ledig dag då jag kan göra allt och ingenting ♥

Just nu är jag trött på att jobba nätter på donken och att bo med min familj. Jag vill härifrån, få lite miljöombyte och LAGA EGEN MAT. Därför måste jag ta tummen ur och ringa lite viktiga samtal i helgen. Om jag bara kan övertala fegisen i mig att göra det ocksåååå

Kände att jag saknade mormor, så jag ringde henne på jobbet och frågade om jag fick komma över. Så ikväll har jag suttit i hennes trädgård med henne, morfar och två av mina kusiner och ätit god mat och haft kvalitetstid. Min underbara fina mormor!


END OF THIS TIME
SE YAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0