Helgens crazy things

När jag träffade en bekant, laddade upp och skulle hälsa riktigt glatt på honom. "HEEEEEEJ KEVIIIIINNN!" "Ehm, jag heter Christian" Åh, vad lyckat.

När jag och Mandy drog en springnota i baren, heheheh. Eller, alltså. Det var jag. Köpet medgavs ej, och att föra över pengar är en jävla dryg procedur, speciellt när man är onykter. När Mandy viskade att han inte hade koll på oss så vi sprang snabbt iväg, och skrattade högt när vi hoppade ner från trappan. Jag tror ingen runt den där baren missade att vi drog en springnota.

När jag tappade innehållet i min väska och var tvungen att gå av bussen igen för att hitta plånboken med bankomatkort, busskort osv. Den låg som tur var bara några meter från bussen, men när vi vände oss och skulle gå tillbaka åkte bussen. Så vi fick gå hem i regnet, wiho.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha dör

2011-08-27 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0