Candle

Hej vänner!
Jag tänkte bara meddela att jag mår bättre.
Har bestämt mig för att inte åka till Gotland, jag är inte redo att plugga just nu. Det hade varit väldigt skönt att få komma bort ett tag, men det kan jag göra på annat vis också. Det känns bättre att gå all in i vår/höst och plugga på heltid.

Som det ser ut nu ser min höst ut såhär:
  • Operera bort två visdomständer
  • Kryssning med tjejerna!
  • Träffa min reumatologläkare igen och se vad som väntar härnäst
  • Sista-minuten resa med Malin, sola, äta gott och vila upp sig i en vecka!
  • Winnerbäcks konsert
  • Fylla 19
  • PLUGGA satan inför högskoleprovet
  • Läsa kursen Kost och fysisk aktivitet i ett folkhälsoperspektiv nov-jan om jag inte har något bättre för mig.
  • Besöka Mandy i Stockholm, Linn i Jönköping och möjligen även Julia i Barcelona.
  • Fixa klart mitt rum
Utöver det har jag tänkt att utbilda mig på donk, och samtidigt söka nytt jobb både här och utomlands. Håller tummarna på att kunna dra iväg utomlands och jobba efter oktober.
Självklart blir det även massa träning(ska lämna intresseanmälan som spinnledare), tatuera mig och förhoppningsvis en skidresa till vintern!

Efter regn kommer solsken, come ooooon :)


Kommentarer
Postat av: Mandy

Låter skitbra! Skönt för dig att du har bestämt dig nu! :)

2011-08-25 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0