Ny vecka, sista veckan?

Jag har en sån sanslös jävla ångest att inte ens en lugn kväll framför OC efter en hel dags jobb känns bra. Sen om det är menshormoner eller att jag plötsligt har förstått att jag tog studenten i våras, sommaren nu är över och jag inte ska tillbaka till Rudbeck med mina fina vänner(de som dessutom befinner sig på helt olika platser i Europa just nu), det vet jag inte. Hur som helst känner jag mig ensam, och vågar aldrig fatta beslutet om jag ska boka en tågbiljett till söndag eller inte......
Nu ska jag sova. Lunch imorgon med Mandy, som även hon flyttar till huvudstaden på måndag. Hoppas hon kan få ner mina fötter på jorden igen!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0