Öppna dörrar

Tackade precis ja till Gotland.
Har varit inställd på en nej enda sedan jag fick antagningsbeskedet,
men idag på cykeln hem bestämde jag mig för att jag inte kunde tacka nej.
Det skulle ha känts fel.
Jag älskar att ha många alternativ och kunna känna att jag kan välja vad jag känner för.
Dock lär man ju bestämma sig någon gång också, vilket jag inte har gjort.
Jag är helt lost om jag tänker en månad framåt.
Eller, just nu har jag två alternativ.

1. Göra operationerna 29 augusti och 12 september, och därefter (runt 19 sept) åka på enkelbiljett till Malta.
2. Skjuta upp operationerna, söka jobb och lägenhet och flytta ner till Gotland 29 augusti till 6 november för att plugga företagande, komma hem och operera mig innan årets slut, och jobba vintern/in på våren här hemma för att sedan i vår dra iväg till Nya Zeeland om kassan går ihop sig.

Det känns så helvetes jävla underbart att vara fri!

Nu ska jag sova. Har jobbat 7-16 idag och ska iväg inatt 22-04. Har lyckats prata till mig två dagars "ledighet" hos kommunen, så jag kan jobba mina nattider jag inte har fått bort den här veckan. Istället jobbar jag dessa två dagar på Teknik och idrott måndag och tisdag nästa vecka. Skönt att allt löste sig utan en massa sjukanmälningar och sömnlösa nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0