Smile at life, and life will smile right back at you.

Är sådär töntigt glad just nu. Jag hatar att jag har mina ups and downs, men när jag väl är glad så finns det ingenting bättre. Min underbara vänner. Galen kryssning snart. FETT med lön. Rehaba hos Mormor nästa vecka. Och sist men inte minst, förhoppningsvis säsonga i Sälen i vinter!!!


Nu ska jag hoppa i min myshood, ta ur linserna och dra på galsögonen och mysa ner mig under min filt framför OC med en skål äppelkaka med vaniljglass, ibland har man det så bra att man skriver sådär konstiga meningar va. Imorgon ska jag börja dagen med en lång pw och sola, och därefter jobba 10 timmar. Efter det är jag ledig en vecka, det ska bli så helveteeeees skönt.
Men först: Betala restskatt och räkningar, wiiihuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0