Söndag

Idag jävlar har jag fått saker gjorda!
Dagen började med att Maria hämtade upp mig och vi åkte till centralen för att hämta ut hennes tågbiljett då hon börjar skolan imorgon. Vi orkade inte betala parkeringsavgift så jag körde hennes bil runt, runt några varv medan hon var inne och hämtade ut biljetten, heheheh.
Sen gitta vi krilleborg och jag solade i ett ganska skabbigt solarie innan vi simmade 1 km tillsammans.
På g hem hämtade vi upp Mandisen som har varit här hela kvällen. Vi har kikat upp vilka jobb vi ska söka inför vintern och tagit nya cv bilder. Efter det kom Johanna förbi och drack te och bokade kryssning. DET KOMMER BLI FETT!


Det ska bli kul med kryssning. Eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0