Öh

Jag har en träningsvärk som heter duga idag, vilket jag vet av gammal erfarenhet kommer vara värre imorgon. Längtar inte. Men det är skönt att vara tillbaka!

Händer inte mycket runt mig just nu, det är mest depp. Över att jag inte kan bestämma mig vad jag vill göra härnäst. Över att jag är trött på mitt jobb. Över att jag fick hem en faktura på 1.700 kronor, men jag försöker laddar upp till ett aggressivt telefonsamtal på måndag. Det blir nog fint.

Andreas är mitt ute i skogen på festival, och då menar jag i INGENSTANS. Det kallas till och med skogsröjet, ni ser. Min lillasyster deppar över att hennes låne-marsvin har åkt hem igen(nu har hon ingen att prata med längre liksom) och mamma och pappa har dragit igång projekt tapetsera hallen utan för veronicas rum klockan sju en lördagsmorgon när hon precis har somnat efter kvällens nattjobb. De har dragit i min låsta dörr sisådär en fem gånger i hopp om att den kanske kan vara upplåst nästa gång de provar, och det första jag var med om när jag gick ut ur mitt rum vid 14 tiden var att bli bländad av en stor strålkastare de hade smällt upp. Kul.

Annars så, har jag ett dilemma just nu. Är seg i huvudet och vaknar aldrig riktigt till om jag inte dricker kaffe. Och om jag dricker en kopp, blir jag hyper och får fingerskakningar, kan inte stå still, hjärtat bankar fort och min mage skriker magkatarr. Har blivit lite för mycket jobb och kaffe, och för lite sömn den sista tiden. Hoppas det försvinner snart.

Nu ska jag sluta klaga, har nyss legat i badet med en bok, ansiktsmask, tända ljus och en påse godis. Ibland har man det bra. Vi får se om jag orkar upp och ut och springa imorgon.

Lateeeer




Midsommar med min gose

Kommentarer
Postat av: linda

haha ååå jeg elsker dej!!!!

2011-08-14 @ 10:38:43
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Mandy

Du får ta hand om dig ordentligt Verran! Kram

2011-08-16 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0