Vad jag har gjort den senaste tiden

Fått en egen namnskylt efter lite mer än ett år på McDonald's


Tidiga morgnar kan vara det värsta jag vet, fast de vore värre utan kaffe♥


Chillat biff i fikarummet.

Sett en skatjävel inne i fikarummet, den andra fågeln inomhus jag såg den veckan! Spang mest runt och skrek som en riktig tönt dock.

Känt mig fin, attraktiv och manlig i mina reflexkläder

Fått nya cementklumpar till jobbskor:):):)

Råkat klippt av busken efter att ha fotograferat detta, RIP

Tänkt tare chill efter jobbet - somnat

Ätit gott

Haft en rastlös vän

Njutit av sommaren

Varit på äventyr i Marias nya pärla

Utgång!


Tagit mig an ett kreativt uppdrag på jobbet


Varit på det kanske underbaraste stället jag vet

Haft avskedsfest för jullan ♥

Varit lite brutal sådär en fredagsnatt klockan två, onykter och med sönderslagen tå. Han fick iallafall behålla tre ben!






Varit på fest hos Bjelkes

Hittade en fin dikt i en ficka på jobbet då alla kläder skulle skickas till tvätten :):):):)

Njutit av pappas panikattacker ang detta

Tagit i lite för hårt

Lämnat tillbaka kattmat till den galna tanten i trappen, som skulle komma tillbaka 7 på morgonen därpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0