Dipp

Har en sån där jävla dag då allt känns hopplöst.

- Det första jag såg på bilen var något gult som fladdrade, jag visste det. Men helt ärligt tyckte jag inte att parkeringen skulle bryta mot något regel, men det tyckte tydligen p-lisan. FANNS INTE EN ENDA SKYLT?!
1000 kronor rakt i sjön för att jag inte ville gå ut och flytta bilen till en parkering som kostade max 5kr/h klockan åtta imorse. SÅ. JÄVLA. VÄRT.

- Den där jordhögen på mitt golv känns några elefanter tyngre på axlarna än vad de egentligen borde.

- Hittade kylen öppen efter att ha legat och vilat i några timmar. Sur mjölk är det värsta jag vet.

- Det blöder på min tumme.


Kan någon komma på något som kan göra mig lite glad idag? Har redan tröstätit en hel saffranslängd.


Kommentarer
Postat av: Mandy

Fyfan verran... jobbigt!



men snart kommer jag hem och gänget samlas, då ska jag ge dig en fet kram!

2011-12-14 @ 19:55:01
Postat av: amanda broström

det där borde inte vart böter. står fan bilar precis där varenda jävla dag! ;o

aggresiv!

2011-12-15 @ 19:17:33
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0