Måndag

Vaknade imorse av att min arbetsledare ringde. Klickade fanskapet då jag trodde han bara skulle jävlas och väcka mig, skulle vara rätt typiskt honom. "Veronica vart är du?!" "Men jag sover!" "Du började för 10 minuter sen"
Oh happy morninggggg

När jag kom hem och hade ätit ikväll hoppade jag i bikinin och åkte till badhuset. Kvällssim till 22 och hela hallen var nedsläckt, endast belysningen i poolen var tänd och några ljus på bassängkanten. Och så fin musik. Harmoni! Inte sista gången jag åkte dit under kvällen helleeeer.

Nu ska jag städa upp och sen krypa ner under täcket och plugga lite. Imorgon väntas jobb och därefter en heldag med tjejerna. Först julklappsshopping och därefter glöggkväll, mysipys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0