Onsdag


Det är onsdag och dagen stavas LEDIG. Det har blivit mycket gjort!
-Tagit en regäl sovmorgon
-Hängt med Hanna och Johan, tvättat, käkat donken och köpt Harry'skort.
-Varit inne i Sälen by och besökt systembolaget samt handlat skidor!
-Tömt stugan på alla sopor och pant-/glasburkar.
-Diskat alla glas från igår

Har bråkat med min dongel ikväll, den har inte fungerat på ett par dagar....men efter att ha setat i telefon med kundtjänst en bra stund och installerat om hela skiten, fungerar det igen. Tur de vah

Igårkväll rullade arbetskamraterna in och det blev förfest at our crib. Vidare till Harry's där vi fick köa aplänge och jag i mina strumpbyxor frös arslet av mig....Men det blev en lyckad kväll tillslut och enda utgiften blev inträde till krogen. Vi har det bra vi, tjejer.

Egentligen hade vi tänkt ge oss ut i backen idag, men i och med att det har varit plusgrader de senaste dagarna har det smällt och sedan fryst på=is i hela backen. Första åket får vänta några dagar. Som tur är har det snöat lite idag iallafall.

Blev bjuden på förfest i tandå ikväll men jag tackade så fint nej. Sliten, trött och jobb hela dagen imorgon.

Vi hörs snaart igen friendos, nu ska jag bädda ner mig innan killarna kommer hem...

Kommentarer
Postat av: amanda

fan va snygga skidorna var! :D

2011-12-30 @ 16:12:59
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0