Sista delen av 2011

Sitter i soffan, äter apelsin och väntar på att mitt hår ska torka.
Försöker desperat stoppa blodet som rinner längs benet på mig, skar mig klumpigt nog i duschen.
Det har varit en lugn kväll, de flesta sover redan. Jag har lagat i ordning en stor panna kycklinggryta och fixat i ordning en hög matlådor, och därefter drog vi över till en stuga nära här och har myst framför tvn.
Stugan bredvid kör fest, och hela golvet dunsar.(Det är en stor stuga som är uppdelad i två mindre).

Imorgon smäller det fan, nyår! Är tagggelitaggzorr
Ska börja dagen med att åka skidor innan jobbet.
Och efter jobbet drar vi på afterski innan vi har tänkt dra hem
och käka finmiddagen jag och Tobbe handlade på Ica idag.
Sen blir det fest! Supa och slåss. Kvällen slutar förhoppningsvis
med en fin liten utgång för de som känner för det.
Tror och hoppas att det kan bli en riktigt bra dag :)
Hade varit kul att vara med mina finisar hemma, men vi ses ju på skype brudaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0