Chilling

Tjenare va. Skriver från mobilen just nu då jag ligger i sängen, äter choklad och försöker bli trött. Behöver sova lite eftersom jag börjar jobba halv tolv ikväll och jobbar till halv fyra. Vi får se hur det går, mitt förstå nattpass. Dock ska jag väl poängtera att jag själv har valt att jobba den här tiden och inget min chef har schemalagt mig till, men jag kan tycka att det är kul att variera sig lite. Innan jobbet ska vi iväg och fira Linn som fyllde 19 igår! Jag fick ju även mitt körkort igår så jag brummar runt mellan alla ställen ikväll. Efter kvällen har jag ändå en relativt lugnt helg att se fram emot, vilket är numer ett vad jag behöver just nu.

Kommentarer
Postat av: linda

uppdatera din bloggis ::(:(:(:(:(:(

2011-02-23 @ 21:47:31
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0