Dagen efter

Idag är en sån där dag då jag bara vill gå och dö. Den rossliga rhalsen påminner mig om att jag rökte igår, inte okej någonstans... Det som var mitt nyårslöfte att låta bli. Men jag antar att man måste släppa loss monstret inom sig ibland. HEHE

Igår började vi hos Mandy på Oxbacken och firade henne! Hon bjöd på ASGOD mat från hennes pappas restaurang och efter några glas vin skrattade vi tills vi höll på att tappa andan. Underbara människor. Av oss fick hon en tröja hon själv hade hängt undan på h&m, som vi gick och plockade ut och köpte till henne. Smart va?!

Hur som helst så fortsatte vi med taxi ner till Pluto och körde en helt gäälen kväll. Slutade med att jag och Nattis blev bjudna på taxi hem av en snubbe som hatade kollektivtrafiken. Jävla snobb, men jag klagar inte på en gratis taxiresa! Tack du stekare.

Vaknade av att min lillasyster kom in och hoppade på mig. Sen dess har jag inte gjort ett skit. Bara sånt där man tvingar upp den skakiga kroppen att göra, typ ta ur linser, ta bort allt smink, duscha, göra feta mackor.

Annars ligger jag bara i sängen i en stor stickad tröja och glasögon. Hur fan ska jag orka ta mig ner till stan och fika? Kan ju inte banga den här gången också. Ett varmt bad lockar aniiingen mer.

Tittade på vimmelbilderna igår och började typ gråta. VAR ÖZZ NÛJEN OCH HAN MÅRTEN DÄR?????????? Fan i helvte jag såg dem inteeeeeeeeeee!

Nu ska jag försöka peppa igång EffektivVevvo så vi kan fixa ett körkort, träffa en coach och lägga upp vårens träning, få ordning på knät, få ingång träningen ingen, gå på jobbmöte, förstå mig på matte E och skriva prov på det, och jobba innan det är dags för parti nästa gång. Då börjar ju även lovet, blir FEZT!


Vimmelbläbild

Happii girl efter teoriprovet


Lördagsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0