Fredag

(17.30)
Tjänare bloggen

Idag har jag en bra dag. Äntligen kom jag iväg till skolan och fick umgås med dessa härliga människor. Dock att första lektionen var bild och jag mest satt och stirrade pga noll inspiration, är en annan sak. Smart som jag är valde jag att rita av en tjej med rynkor och tand-leende, BIG NO! Bilden nedan visar hur långt jag kom innan jag rev det i tusen bitar, ser ju ut som ett jävla skelett..


Den som säger att den är fin får fan en smäll

Hur som helst så fortsatte dagen med matte, och jag insåg hur jävla trött jag är på både matte och fysik. Dessa jävla genomgångar och hundra tal/lektion - 126 dagar kvar.

Efter skolan gick jag till Magic Lines för att kolla piercingen, och visst var den minsann färdigläkt efter nu 5 månader med läkstav. Jag köpte ett nytt smycke där pärlan är formad som en droppe, och piercaren hjälpte mig att byta. Nu är jag jätteglad och går och tittar på det nya smycket(som inte är 1m för långt som läkstaven var) hela tiden. Skönt att kunna bada, basta osv nu, och kunna köpa lite fina smycken! Dock kommer jag skaka första gången jag drar ut staven själv och ser ett stort hål över naveln haha! Känns som jag inte kommer lyckas bra med det där med byte.
Att jag sedan gick och köpte världens mysigaste träningströja gjorde ju inte saken värre, och inte heller att bussen kom precis i det ögonblicket att jag kom fram till busshållsplatsen på stan, flyt.
Sen jag kom hem har jag ätit min favoritmellis, läst Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö och garvat rått åt den, första gången i gymnasiet jag tycker det är kul att läsa romanerna vi får ut. Att jag sedan somnade in i en lång powernap och vaknade upp med mascara runt ögonen var inte helt fel det heller.

Hur som helst har Linda bakat en kladdkaka med kinderäggschoklad i och mamma håller på med någon pastagratäng, denna fredag spenderas hemma i familjens och teoripluggets sällskap, mys. Har blivit tråkig som helst ligger hemma om helgerna, men jag uppskattar fan ingenting såhär mycket som det just nu.

Och en litet tillägg, hur gick det att vakna imorse då när jag skulle lösa mattetal å grejer? Det höll på att gå käpprätt åt helvete, men jag samlade mig och satte mig ned. 3 minuter senare fick jag igång snoozen, och låg därefter och halvsov och fruktade så jävla starkt att det snart skulle upprepas. Så går det när man tror att man ska trycka "CLR" när man är KLAR med talet, och inte att det fasktiskt menas att det man har skrivit suddas ut. Vet inte hur många gånger jag tryckte på den där knappen..........



Jag i min mysiga nya tröja




Ett gott skratt
De tre sista raderna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0