Grenade

Hejsannn
Jag vet, det är sent och jag borde sova. Men de senaste dagarna har jag sovit till 11 och bara legat och vänt mig i sängen hela dagarna. Därigenom är jag pigg as hell just nu och funderar vad jag ska göra härnäst? Bli trött hoppas jag, för klockan ringer klockan 6. Har installerat en ny väckarklocks-app, där man måste lösa ett mattetal för att dra på både snooze eller stänga av alarmet, DET SKA BLI INTRESSANT VILL JAG SÄGA. Känner jag mig själv rätt åker mobilhelvetet i golvet.

Hur som helst har jag bestämt mig för att gå till skolan imorgon, eller iofs hade jag bestämt mig för det imorse också men smärtan hindrade mig. Jag har helt enkelt tröttnat på att ligga och vända mig i lakanen med blekningskenor i käften hela dagarna, och tanken av hur mycket jag missar i skolan ger mig ångest.

Dock skulle jag inte kalla mitt knä bra, det är nog snarare tvärt om. Det blir bara värre, precis som jag sa. Tabletterna har jag varit med om förr.... Får helt enkelt se hur det går imorn och ev. dra upp och tömma det till helgen om det blir värre, när den där husläkaren har helg, HA!

Och nej, jag vet inte hur texten över blev fet, men det har väl också sin charm. För bort går det ej.

Blir väl att läsa lite roman nuråå
Och lyssna på Bruno Mars eller lite Ken Ring, sånt humör är jag på nu.
C YA


För att fortsätta temat "Fula bilder",
är detta mitt skratt i en video från
sommaren 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0