Neulash

I somras bestämde jag mig för att prova på serumet Neulash för att få ögonfransarna att växa.
Här har vi en "före-bild" till följd av senare bilder både under och efter behandlingen.

4 Augusti
Känner knappt igen ögat...
Började med Neulash 12 Augusti om jag inte minns fel


15 Augusti
Inbillade mig att det hade hänt något.


16 September


30 September

 

EFTER AVSLUTAD BEHANDLING:
(slängde den någon gång i Oktober)

10 December


28 December


20 Januari


Wow, har inte ens tänkt på det själv. Skillnaden är enorm!
Idag, 1 Februari är mina fransar fortfarande långa. Inte lika långa som de en gång var,
men fortfarande mycket längre än vad de var från början.

Jag är väldigt nöjd över Neulash, det kostade mig nästan 1000 kr, men har hållit i snart 6 månader.
Den enda nackdelen(förutom priset) är att jag blev ganska röd, irriterad och svullen just vid fransraden och fick använda concealer där för att täcka rodnaden.
Något att poängtera är även att jag endast använde det på den övre fransraden.
Under behandlingen skiftade jag med att använda serumet varje/varannan kväll.

 

Jag har alltid hört att Vaselin är bra återfuktning för fransarna, därför har jag såhär i efterhand gjort som en vana att alltid smörja in fransarna med det varje kväll. Tror det kan vara bra med lite näring till mina fransar eftersom jag både böjer, färgar och använder vattenfast mascara regelbundet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0