Onsdag

Är så jäkla nervös. Har hjärtklappning och kan inte sitta still eller koncentrera mig.

Försöker syselsätta mig med någonting, funderade på att fixa ihop några skivor men bestämde mig för att inte ta ut segern i förskott, skulle bara gråta krokodiltårar över skivorna om det inte blir som jag förväntar mig sen.

Så jag tejpade upp 100-dagars kalendern på garderobsdörren och hängde undan studentklänningen, vill inte tröttna på den genom att ha den hänga framme hela tiden. Tänk att det snart är bara 100 dagar kvar, siiick.



Någon på skolan som har lite för mycket fritid.

Ska fortsätta ha tankarna på annat håll med att arbeta lite på projektarbetet, därefter övningsköra och ikväll är det möte på jobbet.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0