Onsdag

Tjabba tjääna

Idag ligger jag hemma och vilar knät, känns bäst att inte riskera något och fortsätta trycka starka inflammationshämmande tabletter 3ggr/dag. Igår var jag arg som det kanske märktes, men jag tror jag behövde det. Såndär intensivt hulk gråt var det länge sen sist, hahah. När jag skulle hämta ngt i badrummet och såg minsjälv gråta i spegeln blev jag ju ännu mer ledsen, såg så jävla ful ut. Haha, fan va sjuk jag är.

Idag mår jag dock bättre, mormor ringde och lugnade mig igår. Hon berättade att man inte heller ska tömma knät för ofta för då lär sig inte kroppen försvara sig själv och man måste tömma det hela tiden till slut. Min mormor är en av de bästa personerna jag vet, hon bryr sig så mycket om andra. Många tycker hon blir jobbig för det ibland blir en överdrift (typ att hon inte kan sova ordentligt om någon i släkten ska flyga), men jag tycker bara det är gulligt. Vill aldrig att hon ska försvinna från mig!

Imorse ringde jag och flyttade fram både teorin och uppkörningen, jag kände att jag behövde mer marginal att kunna flytta på uppkörningen om något skulle hända igen, därför flyttade jag fram teorin också. Men lite extra tid ska väl inte skada.

Nu ska jag fortsätta min tandblekning. Det går inte så bra för jag är rädd att jag ska svälja krämen, vilket resulterar i att jag sitter och dregglar typ och vågar inte svälja.

OCH SÅ FUNDERAR DET INTE ATT LÄGGA IN KLIPP FRÅNN YOUTUBE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0