Segdeg

Har ätit hela jävla helgen. Det känns..obra. Jag är hur duktig som helst på att ta hand om mig själv och tänka på vad jag stoppar i mig under veckorna, och fyfan va bra jag mår då. Men så fort alkoholen kommer in i bilden "unnar" jag mig en bakisdag att äta precis vad som helst, och det tar ju fan aldrig stopp. Något att jobba på.....för nu jävlar är jag trött. Och har levt med en ångest hela helgen eftersom att fredagen blev lite TO MUCH om man säger så, fan för övertaggade utekvällar. Jag som ville minnas en kul kväll då vi firade Amanda, men det blev mest bara ett stort dimmoln, vilket känns mindre skojigt.

Huuur som helst så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva just nu, har tagit lite paus i brist på ork vilket medför att jag har lite för mycket att berätta, som leder till att det inte blir någonting alls.

Har nyss läst igenom en massa bloggar och erkände för mig själv vad jag är trötttt på en hel del. Överpresterande snobbar, överdrivna tråkiga skämt och en jävla massa ihopskrivna rim av texterna som man inte ens kan tyda.

Nej, nu ska jag kika på Dokument inifrån, Solsidan, och Wallander med lillasyster och kusinen. Sen tror jag jag måste gå och sova. Ska till sjukhuset och ta prover imorgon angående mitt knä. Allt från blod-,lever- och urinprov, vilket känns skönt att det äntligen är någon som har tagit tummen ur och vill undersöka vafan det är för fel på mina leder. Dock har mamma skrämt skiten ur mig genom att säga att de kommer se på leverprovet att jag drack i helgen så det blir nog en orolig natts sömn.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0